Nákup přes eshop jaký vybrat

Existuje spousta ukazatelů. Když už jsem nějaký ten eshop rozklikla, tak pro mě bylo vždy důležité, jestli se s eshopařem dá komunikovat. Tedy buďto přes email nebo ještě lépe přes telefon, jelikož mohou nastat nějaké nesrovnalosti co se týče objednávky, nebo i reklamace atd. Proto jsem vždy preferovala a stále preferuji uvedený telefonní kontakt, protože je to nejrychlejší způsob komunikace. Odpověď na email jsem někdy nedostala nebo trvalo, než mi vůbec obchodník odepsal. Dále potom sídlo eshopaře, pokud tam není, bývá to zpravidla podezřelé, dnes je totiž na trhu spousta podvodníků a tak se nemusíme našeho zboží vůbec dočkat. Tyto tři věci určitě vždy kontroluji a někdy i zkouším na uvedený telefonní kontakt zavolat, jestli vůbec číslo existuje. Pokud už mám eshop ověřený a jsem s ním spokojená, tak se k němu ráda vracím, ikdyž nemá zrovna tu nejlepší cenu na trhu a zároveň ceny nepřemršťuje. Dále také rozhoduje vzhled eshopu a uspořádaní kategorií. Když hledám RC auto, pak rozkliknu tuto kategorii a vím, že se nemusím probírat spoustou dalších kategorií, abych se k tomu co hledám vůbec dostala. Další věc je doprava, já osobně preferuji tu dopravu, kterou mám poblíž místa bydliště, jelikož málokdo bývá doma, tak si nechá zásilku zaslat na výdejní místo. Potom je tu cena dopravy, určitě nechceme zaplatit za doručení zboží majlant, proto by cena měla být přiměřěná. Doprava zdarma by byla jistě skvělá, ale buďme realisti, při objednání zboží za nízkou cenu by se zrovna tohle eshopařům nevyplatilo, proto tuto již zmiňovanou dopravu zdarma nabízejí spíše při hodnotnější objednávce. Pokud eshop má velký výběr zboží a najdu tam vše potřebné, tak proč se rovnou nezaregistrovat nebo neodebírat newslettery. Bývá v tom spousta výhod, například další nákup za zvýhodněnou cenu, informace o novinkách a slevách, o nic důležité pak už nepřijdu. Další důležitá věc je uplatnění reklamace. Nikdy nevím, co se může stát, ať už během dopravy nebo před dopravou nebo během užívání doma. Na reklamaci zboží máme jistě všichni nárok, proto je také důležité, jak se k tomu staví eshopař. Měl by být vstřícný, věnovat se zákazníkovi, ikdyž zrovna nic nenakupuje, ale naopak potřebuje něco právě on. Komunikovat se zákazníkem a společně najít vhodné řešení reklamace, ať už výměnou zboží či vrácení peněz, opravou....Neodsouvat zákazníka s reklamací do pozadí, ale naopak se mu věnovat stejně jako k nakupujícímu, protože reklamace jsou a budou a je také důležité je řešit. Takže pokud se nám něco takového stane, pak je také velice důležitá komunikace. Nikdo z eshopařů si jistě nepřeje dát zákazníkovi porouchané zboží, ale skryté vady se mouhou dříve či později projevit a s tím se musí počítat a s dobrým přístupem se i tak ráda ke svému oblíbenému eshopu vrátím. Když si to vše shrneme, tak nejen cena a rychlost doručení by měli hrát důležitou roli při výběru zboží, ale také komunikace, vstřícnost a ochota zákazníkovi poradit či pomoci.

Nákup přes eshop jaký vybrat

Existuje spousta ukazatelů. Když už jsem nějaký ten eshop rozklikla, tak pro mě bylo vždy důležité, jestli se s eshopařem dá komunikovat. Tedy buďto přes email nebo ještě lépe přes telefon, jelikož mohou nastat nějaké nesrovnalosti co se týče objednávky, nebo i reklamace atd. Proto jsem vždy preferovala a stále preferuji uvedený telefonní kontakt, protože je to nejrychlejší způsob komunikace. Odpověď na email jsem někdy nedostala nebo trvalo, než mi vůbec obchodník odepsal. Dále potom sídlo eshopaře, pokud tam není, bývá to zpravidla podezřelé, dnes je totiž na trhu spousta podvodníků a tak se nemusíme našeho zboží vůbec dočkat. Tyto tři věci určitě vždy kontroluji a někdy i zkouším na uvedený telefonní kontakt zavolat, jestli vůbec číslo existuje. Pokud už mám eshop ověřený a jsem s ním spokojená, tak se k němu ráda vracím, ikdyž nemá zrovna tu nejlepší cenu na trhu a zároveň ceny nepřemršťuje. Dále také rozhoduje vzhled eshopu a uspořádaní kategorií. Když hledám RC auto, pak rozkliknu tuto kategorii a vím, že se nemusím probírat spoustou dalších kategorií, abych se k tomu co hledám vůbec dostala. Další věc je doprava, já osobně preferuji tu dopravu, kterou mám poblíž místa bydliště, jelikož málokdo bývá doma, tak si nechá zásilku zaslat na výdejní místo. Potom je tu cena dopravy, určitě nechceme zaplatit za doručení zboží majlant, proto by cena měla být přiměřěná. Doprava zdarma by byla jistě skvělá, ale buďme realisti, při objednání zboží za nízkou cenu by se zrovna tohle eshopařům nevyplatilo, proto tuto již zmiňovanou dopravu zdarma nabízejí spíše při hodnotnější objednávce. Pokud eshop má velký výběr zboží a najdu tam vše potřebné, tak proč se rovnou nezaregistrovat nebo neodebírat newslettery. Bývá v tom spousta výhod, například další nákup za zvýhodněnou cenu, informace o novinkách a slevách, o nic důležité pak už nepřijdu. Další důležitá věc je uplatnění reklamace. Nikdy nevím, co se může stát, ať už během dopravy nebo před dopravou nebo během užívání doma. Na reklamaci zboží máme jistě všichni nárok, proto je také důležité, jak se k tomu staví eshopař. Měl by být vstřícný, věnovat se zákazníkovi, ikdyž zrovna nic nenakupuje, ale naopak potřebuje něco právě on. Komunikovat se zákazníkem a společně najít vhodné řešení reklamace, ať už výměnou zboží či vrácení peněz, opravou....Neodsouvat zákazníka s reklamací do pozadí, ale naopak se mu věnovat stejně jako k nakupujícímu, protože reklamace jsou a budou a je také důležité je řešit. Takže pokud se nám něco takového stane, pak je také velice důležitá komunikace. Nikdo z eshopařů si jistě nepřeje dát zákazníkovi porouchané zboží, ale skryté vady se mouhou dříve či později projevit a s tím se musí počítat a s dobrým přístupem se i tak ráda ke svému oblíbenému eshopu vrátím. Když si to vše shrneme, tak nejen cena a rychlost doručení by měli hrát důležitou roli při výběru zboží, ale také komunikace, vstřícnost a ochota zákazníkovi poradit či pomoci.

1 položek celkem